سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسفرپلیت چشم انداز روشنی را در اختیار دندانپزشک در روند رمان قرا

 

 

فسفرپلیت چشم انداز روشنی را در اختیار دندانپزشک در روند رمان قرار می دهد. 

در مقالات قبلی بسیار در رابطه با فسفرپلیت و مزیت های ان سخن به میان اوردیم و از هر نظر بررسی کردیم که چرا برخی از دندانپزشکان ترجیح می دهند از ایندستگاه استفاده کنند. نکته حائز اهمیت بعدی نحوه استفاده درست از این دستگاه است. اگر این دستگاه به درستی مورد استفاده قرار بگیرد تا مدت ها به خوبی کار می کند و نیازهای اولیه را برطرف می نماید. در گذشته با نبود این امکانات در حیطه دندانپزشکی کار برای تشخیص و درمانبسیار سخت و پیچیده بود و دندانپزشک هرچقدر هم تخصص و تجربه داشت بازهم در برخورد با مسائل جدید دچار مشکل می شد .

با ظهور تجهیزات تصویربرداری این دنیای ناشناخته بیشتر برای دندانپزشکان ملموس تر شد و قابل پیش بینی بودن وضعیت باعث شده تا روند درمان بهتر پیش برود. عکس از دهان وضعیت را برای ادامه کار به خوبی مشخص می نماید ودندانپزشک اگر مشکلی نهفته وجود داشته باشد توسط این عکس متوجه می شود و به راحتی می تواند با اگاهی از این مشکل درمان را انجام دهد. در عکسی که گرفته میشود دکتر به راحتی می تواند قسمت هایی که دارای عفونت و پوسیدگی هست را مشاهده نماید و تصمیم بگیرد که کدام دندان های در اولویت درمان قرار دارند.

در واقع عکسی که توسط فسفرپلیت و یا سایر تجهیزات تصویربرداری گرفته می شود چشم انداز بازی را در اختیار دندانپزشک قرار می دهد. باید به این نکته توجه کنید که اگر به دندانپزشکی مراجعه کردید حتما دکتر از شما بخواهد تا عکس از دهان تهیه نمایید و بعد از مشاهده این عکس کار درمان را برایتان انجام دهد. در واقع این کار ریسک درمان را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. اساس کار این دستگاه بر مبنای اشعه ایکس است و این اشعه در جامعه پزشکی انقلابی بزرگ را به وجود اورد و ما شاهد ستفاده از این اشعه در تجهیزات مختلف در پزشکی و دندانپزشکی هستیم.

این نکته را باید در رابطه با ضرر این اشعه خاطر نشان کرد که دز مصرفی این اشعه به قدری کم است در مصرف پزشکی هیچ ضرری ندارد و این نکته را بای درنظر گرفت که بیمار در تعداد دفعات زیاد در معرض این اشعه قرار ندارد و ضرر این اشعه زمانی است که در تعداد دفعات زیاد با دز بالاتر این اشعه می تواند اسیب زننده باشد. پس با قطیت می توان گفت که ضرری از این جنبه برای بیمار وجود نخواهد داشت.

فسفرپلیت موجود در بازار همه اغلب برندهای خارجی هستند دو برند داخلی از این محصول مهم در حال حاضر در بازار وجود ندارد. کیفیت محصولات موجود بسیار بالاست و تقریبا اغلب برندهای کارکرد مناسبی دارند و اعلب کاربران از انها راضی هستند. در این بازار تنها جای برندهای داخلی بسیار خالی است .مساله حائز اهمیت وجود توانایی برای تولید این محصولات در داخل است که متاسفانه از این توانایی های به خوبی استفاده نمی شود و شاهد واردات بیشتر هستیم تا تولید داخل. با به وجود امدن تحریم ها نیاز به تولید به خوبی محسوس است.

برای خرید این دستگاه در ابتدا باید شناخت کافی نسبت به برندهای مختلف این دستگاه پیدا کنید . با استفاده از مشاوران فروش شرکت های عرضه کننده می توان اطلاعات تکمیلی زیادی راجع به این محصول به دست اورید. شرکت های عرضه کننده معتبر گارنتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود ارائه می دهند و خریدار دیگر نگرانی ندارد و بعد از خرید هر زمان نیاز به تعمییر و یا سرویس دستگاه داشته باشد شرکت فروشنده این خدمات را به خوبی عرضه می کند.

فسفرپلیت دستگاهی بهینه است ولی برای کارکرد بهتر و بالا بردن عمر کاری ان باید از ان به درستی استفاده شود و به صورت دوره ای دستگاه سرویس شود تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهد. در واقع نه تنها فسفرپلیت بلکه هر یک از دیگر تجهیزات دندانپزشکی باید به صورت دوره ای توسط متخصص خبره سرویس شوند تا اگر مشکل کوچکی در کار باشد سریعا رفع شود تا موجب به وجود امدن مشکلات بزگتر نشود. در واقع توجه به این نکات باعث می شود تا دستگااه دیرتر خراب شود و هزینه تعمییر ان هم کمتر خواهد شد زیرا با برطرف کردن مشکلات جزئی در سرویس های دوره ای دیگر مشکل بزرگتر با هزینه های بیشتر به وجود نخواهد امد.